2009. november 1., vasárnap

Bejegyzés 004 // Csak röviden...

Üdvözlök mindenkit újra!
Tudom az utóbbi időben ismét silerült alaposan eltűnnöm, gondoltam épp ezért csapok egy gyors bejegyzést, adok valami minimális életjelet magamról, mielött ez a hét is megy a levesbe. Kivételesen nem az általános időhiány miatt nem sikerült semmit se faragnom, hanem egyszerűen elfogyott az a szellemi muníció, amit itt hasznosítani tudnék. Lehet az ősz az oka, lehet szimplán lusta vagyok, franc tu'ggya. Pedíg valamiért szeretem ezt az évszakot, a kertásás, fahasogatás "gyönyöreit", illetve azt az összetéveszthetetlen kesenyés szagot, amit ilyenkor az uccákon érezni lehet. . . . Hát egen. Ősz.
No de vissza az elmúlt pár hétre, összességében elmondhatom, hogy mostanában végre "ráértem" a dolgokra. Mondhatni üresjáraon voltam eddíg, a jövő héten megint jön a kötelező s&d (s&d= search and destroy kutass és pusztíts, igaz ide nyugodtan bevezethetném a kutass és körmölj fogalmát, elsősorban azt hajtom végre) a jó öreg "szabóervinben". Igaz eddíg se nagyon unatkoztam, két kiselőadást sikeresen letudtam, illetve a három hét alatt kétszer zh-ztunk ugyanabból a tárgyból, gyakorlatilag kétszer megírtuk maj'nem ugyanazt, és itt rögtön jött egy jelentős különbség a SZEgyetemmel szemben, nevezetesen azér' írtunk újra, mivel a zh-k elég "rosszul"(??) sikerültek, ugyanis a bagázs nagy része 2-est írt (Győrött szerény emlékeim szerint egy ilyen átlag bőőven jó szokott lenni, igaz ez tárgyfüggő, de másnem a gépészkolléga korrigál).
Aztán ami még nem tartozik az átlagos daily routine-hoz, az a rendszeres vizit a fogdokinál. Hja, a gyökérkezelés (illetve szaktársam szerint gyökér-kezelés) már csak ilyen, nincs is szebb annál mint amikor kétcentis fúróval turkállnak az ember fogában... De sebaj, legközelebb megin' kapok érzéstelenítőt, úgyhogy megin' zsibbadhat a fél fejem egész este. Juhéjj...
Nos így elsőre ennyi lenne az első "nemcsináltamsemmit" bejegyzésem, menek készülődni, lassan startol a vonatom. Az esetleges tartozásaimat igyekszem legközelebb törleszteni, másnem a téli emlékeimet meg leírom majd júliusba.
Addig is (nem, nem júliusig) minden jót mindenkinek,
adieu!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése